4. abonentný koncert SOSR 2021/2022 - Vianočný koncert (výber z predchádzajúcich rokov)

3. 12. 2021 o 19:00 h
 

Koncert si môžete vypočuť v Rádiu Devín.

Výber vianočných skladieb z predchádzajúcich rokov (2011 - 2019)
PROGRAM
1. W. A. Mozart: Exultate jubilate  
2. Stanislav Tichý: Koledy – Čas radosti veselosti, Dnešný deň sa radujme 
3. Vianočná pieseň: Kling Glöckchen (arr. Ľ. Čekovská) 
4. Leroy Anderson: Jazda na saniach
5. Vianočná pieseň Mister santa (arr. J. Hruška) 
6. Ľubica Čekovská: Vianočný trh (premiéra)  
7. Slovenská koleda: Narodil sa Kristus Pán  
8. Zmes vianočných kolied (arr. Z. Macháček)
9. Miroslav Žbirka: Vianočná „O prímerí“ (arr. Ľ. Čekovská) 
10. Franz Gruber: Tichá noc 

Účinkujú: 
Eva Hornyáková, soprán
Andrea Vizvári, soprán
Miroslav Dvorský, tenor 
Symfonický orchester Slovenského rozhlasu
Detský a dievčenský spevácky zbor Slovenského rozhlasu
Adrian Kokoš, dirigent

VSTUPENKY
Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.